SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Psi Patrol” motywem kampanii Hortex  

Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską „Zdrowa dawka radości” dla marki Hortex – nowej edycji produktów marki z wizerunkiem „Psiego Patrolu”. 

W ramach linii Leon i Przyjaciele od Hortex dostępnych jest kilka różnych produktów: soki 100%, musy owocowe oraz napoje woda+sok.  Soczek 200 ml Hotex Leon i Przyjaciele z Psiego Patrolu, w 4 smakach (pomarańcza-jabłko, jabłko, wieloowocowy i multiwitamina) to 100% soku. Produkty dla dzieci nie zawierają cukrów ani substancji konserwujących.

Soki 200 ml Hortex Leon w kartonikach ozdobione są wizerunkiem znanych i lubianych przez dzieci piesków z najnowszego filmu „Psi Patrol – Wielki Film” (który już jest w kinach), są głównym bohaterem, prowadzonej przez Streetcom kampanii Influencer marketingowej „Zdrowa dawka radości”.

Zespół agencji Streetcom odpowiada za rekrutację, koordynację współpracy z wybranymi do kampanii influencerami. Grupą docelową kampanii pod hasłem Hortex Leon to  są rodzice, podejmujący w gospodarstwach domowych decyzje zakupowe.

Dołącz do dyskusji: „Psi Patrol” motywem kampanii Hortex  

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl