Przeszli, nowi, awansowali - zmiany personalne w domach mediowych w 2014 roku
Prezentujemy najważniejsze według nas roszady personalne, które w 2014 roku nastąpiły w polskich domach mediowych. Miejsca pracy zmienili m.in. Michał Daniluk, Marta Pichlak-Miarka i Jarosław Pająk, a nowe stanowiska w swoich dotychczasowych firmach objęli m.in. Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Katarzyna Ejdys, Dawid Wałęga i Katarzyna Widerowska.
Michał Daniluk, członek zarządu ds. nowych mediów w OMD Poland i dyrektor zarządzający domu mediowego PHD po kilku latach pracy w tych spółkach zakończył w nich pracę. Teraz jest szefem własnej agencji ContentM Group, która specjalizuje się m.in. w usługach z zakresu content marketingu, marketingu mobilnego i wprowadzania treści reklamowych do różnych form dystrybucji. Łączy kompetencje kreatywne, deweloperskie, analityczne i mediowe w obszarze komunikacji online. Daniluk w strukturach OMD pracował od 2011 roku.
Mirosław Kępiński, CEO, i Marcin Marciniak, managing partner ,postanowili po kilku latach opuścić struktury domu mediowego Maxus. Powodów swojego odejścia nie komentują. Zarządzanie tą spółką przejął Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce, grupy do której należy Maxus (obok m.in. MEC, Mediacom Warszawa, Mindshare Polska).
Jarosław Pająk niedawno objął stanowisko dyrektorskie w GroupM - po tym, jak zaledwie przez kilka miesięcy był digital strategy directorem.
W GroupM kieruje projektem uruchomienia polskiego oddziału niemieckiej firmy Plista, która oferuje innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb rynku reklamy internetowej.
Pająk zanim przeszedł do Universal McCann pracował jako head of MediaCom Create w MediaCom Warszawa.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief buying officer w ZenithOptimedia Group, objęła też nowo utworzoną funkcję chief buying officera na polskim rynku w VivaKi, wspólnej strukturze negocjacyjnej domów mediowych Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group.
Bartosz Sieradzki został dyrektorem ds. multiscreen w departamencie negocjacji Starcom MediaVest Group. Sieradzki wcześniej był head of multiscreen w Starcomie.
Rafał Muciński dołączył do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Został head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD jako head of trading desk.
Katarzyna Ejdys objęła nowo utworzoną funkcję head of Newcast w domu mediowym ZenithOptimedia Group. W firmie pracuje od półtora roku. Zarządza tworzeniem zintegrowanej oferty zespołu łączącej kompetencje w zakresie offline (w tym sponsoring, lokowanie produktu, branded content, kreacja) i online (m.in. social media, tworzenie kreacji, stron internetowych, aplikacji mobilnych). Wcześniej Ejdys w ZOG zarządzała pracą działu kreacji i projektami z zakresu social media.
Marta Pichlak-Miarka po trzech latach wróciła do domu mediowego OMD Macroscope, gdzie ponownie objęła stanowisko group account directora.Przed powrotem pracowała jako business consultant customer intelligence w SAS Institute w Belgii, obsługując takich klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius.
Damian Krawczyk pełni funkcję web analytics & SEO directora w domu mediowym K2 Media (należącym do Grupy K2). W Grupie K2 pracuje od 5,5 lat. Nadzoruje pracę kilkuosobowego zespołu odpowiadając zarówno za analitykę webową, związaną m.in. z Google Analytics, jak i za działania z obszaru SEO. Wcześniej Damian Krawczyk był szefem działu SEO w K2.
Piotr Wysocki został business development directorem w Codemedia. Wcześniej pracował w TVN Media i Bonnier Business Polska. Na nowym stanowisku w Codemedia odpowiada za zarządzanie działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należy badanie rynku pod kątem konkurencyjności ofert w celu określenia potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenia nowych koncepcji jej rozwoju.
Maciej Niepsuj po ponad dwóch latach pracy w Codemedia na stanowisku account managera przeszedł do domu mediowego Lowe Media. Jako buying director odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów, rozwój biznesu (w tym pozyskiwanie nowych klientów) oraz obsługę współpracujących z domem mediowym agencji reklamowych pod kątem realizacji ich potrzeb związanych z mediami.
Arkadiusz Stępkowski objął nowo utworzone stanowisko buying intelligence directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Wspólnie z Bartoszem Krzewskim odpowiada za negocjacje z mediami oraz ustalanie warunków zakupowych.
Anna Górka dołączyła do Infinity Media jako international sales director. Kieruje nowo utworzonym działem międzynarodowym i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii zagranicznych. Górka ostatnio kierowała pracą działu międzynarodowego w Evolution Media Net jako head of international sales.
Dołącz do dyskusji: Przeszli, nowi, awansowali - zmiany personalne w domach mediowych w 2014 roku
Pingwiny z Madagaskaru 2014 Link: ( tvline pl )
Dyrektorzy od opowiadania farmazonów?