Przeciw zaparciom: Mam dość
Równolegle z wprowadzeniem nowych produktów Figura 1 i Figura 2Herbapolu Lublin, rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa.
Głównym kanałem komunikacji jest telewizja. Spoty reklamowe pt."Mam dość" emitowane są w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4,TVN7. Dodatkowo prowadzona jest prasowa kampania reklamowa wczasopismach kobiecych (m.in. Viva, Gala, Przyjaciółka, Naj,Claudia, Poradnik Domowy, Glamour) oraz prasie farmaceutycznej.Reklamy Figury 1 i Figury 2 emitowane są również w Internecie,głównie na "kobiecych" stronach (m.in.Onet.pl, Interia.pl,Gazeta.pl)
W związku z tym, że zaparcia to problem dotyczący coraz większejgrupy osób, Herbapol Lublin uruchomił specjalną stronę internetową:www.nieidzwzaparte.plOsoby odwiedzające stronę oprócz zdobycia szczegółowych informacjina temat Figury 1 i Figury 2 mogą poznać przyczyny powstawaniazaparć i sposoby zapobiegania tym dolegliwościom.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowychproduktach (Figura 1 i Figura 2) przeciw zaparciom oraz, żeprodukty te dostępne są tylko w aptekach. Dodatkowy przekazinformuje o tym, że Herbapol przywraca w życiu harmonię natury.
Reżyserem filmu reklamowego jest Tomasz Konecki. Kreacjęprzygotowała Agencja Grey Warszawa, produkcję zrealizowała firmaGraffiti Film, zaś zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Przeciw zaparciom: Mam dość