Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku
Zakup wydawnictwa G+J przez Burdę wydaje się być bardzo sensowny. Burda zyskuje szerszą ofertę magazynową dla swoich klientów reklamowych, a połączone struktury organizacyjne będą tańsze.
Burda podejmie zapewne wysiłki mające na celu poprawę sprzedaży przejmowanych tytułów i stworzy dla reklamodawców nowe tematyczne pakiety zasięgowe (np. „Dobre Rady” z „Claudią” czy „Glamour” z „InStyle” i „Elle”). To czy akwizycja zakończy się pełnym sukcesem zależy od działań szefostwa Burdy.
Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku. Duże słowa uznania należą się pani prezes Magdzie Malickiej, która przez wiele lat z dużym sukcesem kierowała wydawnictwem G+J, walcząc o rozwój firmy często wbrew zachowawczej polityce koncernu.
Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer
Dołącz do dyskusji: Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku