PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo
PricewaterhouseCoopers przeprowadza rebranding swojej marki. Firma zmienia nazwę na PwC i ma nowe logo.
Celem tej inicjatywy jest "wzmocnienie marki i unowocześnienie sposobu w jaki reprezentuje swoją globalną sieć klientom, pracownikom i środowiskom, w których funkcjonuje". Ma ona także odróżnić PwC od innych firm konsultingowych należących do tzw. "Wielkiej Czwórki" (PwC, Deloitte, Ernst & Young, KPMG).
Nowe logo PwC, które ma być łatwiejsze w użyciu i lepiej dopasowane do wykorzystania w przestrzeni cyfrowej, zawiera inicjały firmy pisane z małej litery. Wchodzi ono w życie w poniedziałek 20 września, kiedy strony internetowe PwC zostaną uruchomione w nowej stylistyce.
Tak naprawdę nazwa PwC była używana zamiennie z PricewaterhouseCoopers od 1998 roku kiedy firma powstała. PricewaterhouseCoopers pozostanie pełną nazwą organizacji używaną w celach prawnych i przy podpisywaniu audytów.
Za rebranding PwC odpowiadają należące do firmy zespoły Global Brand Team i Network Leadership Team, które współpracowały z agencją Wolff Olins.
Dołącz do dyskusji: PricewaterhouseCoopers: zmiana nazwy na PwC i nowe logo