„Poznaj hybrydy” - Włodzimierz Zientarski znów reklamuje Toyotę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa samochodów Toyota z napędem hybrydowym, w której występuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski. Akcja jest realizowana pod hasłem „Poznaj hybrydy”.
W spotach z kampanii Włodzimierz Zientarski rozmawia z różnymi osobami, które nie jeździły dotąd samochodami hybrydowymi i mają negatywne przekonania o nich (twierdzą m.in., że takie auta są drogie, dużo palą i są mało dynamiczne). Jednak kiedy wspólnie z Zientarskim odbywają jazdę Toyotą RAV4, przekonują się do takich aut.
Akcja jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. na stronie Poznajhybrydy.pl).
Włodzimierz Zientarski od ponad trzech lat występuje w sezonowych kampaniach reklamowych Toyoty, promujące przede wszystkim oferty wyprzedażowe i modele hybrydowe. Wcześniejsze spoty z jego udziałem były stylizowane na magazyn motoryzacyjny (Komisja Etyki Reklamy ponad dwa lata temu orzekła, że taka konwencja nie wprowadza odbiorców w błąd).
Toyota Motor Poland nie podaje, wspólnie z którymi firmami marketingowymi realizuje obecną kampanię.
Dołącz do dyskusji: „Poznaj hybrydy” - Włodzimierz Zientarski znów reklamuje Toyotę (wideo)