"Powiesz jej, że nie mogłeś się oprzeć"
Połączenie elektronarzędzi z humorem, czyli kampanię produktów marki Skil można zobaczyć do połowy czerwca na billboardach w całej Polsce.
Kampanię przygotowała Republika Dobrej Marki San Markos.
Działania te są wynikiem kolejnego już, wygranego przetargu dla firmy Bosch, do której należy marka Skil. Celem kampanii jest poinformowanie klienta o trwającej właśnie w sklepach specjalistycznych promocji wiertarek i młotów udarowych, które w tym czasie mają atrakcyjną, dużo niższa cenę. Zabarwiona humorem kreacja
wykorzystująca stereotyp żony-despotki z walkami na głowie i hasłem "Powiesz jej, że nie mogłeś się oprzeć" ma za zadanie przyciągnąć uwagę panów.
To już druga kampania billboardowa zorganizowana przez Republikę Dobrej Marki dla Bosch Elektronarzędzia w 2005 roku. Zakup mediów pozostał tym razem po stronie Klienta. Niedawno też dobiegła końca promocja sprzętu w 500 sklepach specjalistycznych z hasłem "Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca" o silnym wsparciu BTL i ATL. Z początkiem roku zaś San Markos stworzyła kreację i zajęła się produkcją materiałów na potrzeby akcji, w której w prezencie do każdego promocyjnego produktu wręczany był zegarek.
Dołącz do dyskusji: "Powiesz jej, że nie mogłeś się oprzeć"