Potrzebna agencja do kampanii "Mamy kota na punkcie mleka"
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację nowej edycji kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mamy kota na punkcie mleka". Budżet to blisko 1 mln zł.
Wybrana przez Polską Izbę Mleka zajmie się m.in. realizacją działań reklamowych, przebudową i prowadzeniem strony www i aplikacji akcji, produkcją materiałów edukacyjnych, działaniami PR i aktywnościami w szkołach.
Z wybraną agencją Izba będzie pracować przez rok od momentu podpisania umowy. Na zaplanowane działania przeznaczy blisko 1 mln zł. Z tego na działania reklamowe wyda 265,8 tys. zł, na serwis www i aplikację - 55,4 tys. zł, materiały edukacyjne - 169,6 tys. zł, działania PR - 112,6 tys. zł, akcje w szkołach - 393,6 tys. zł.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 5 grudnia br.
W 2021 roku kampanię "Mamy kota na punkcie mleka" realizowała agencja Flyberry.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii "Mamy kota na punkcie mleka"