„Potrójna rekomendacja” w kampanii Dunlop
W internecie startuje kampania reklamowa opon Dunlop. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Potrójna rekomendacja” – przygotowała agencja Upgrade Marketing.
Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Dunlop ma na celu wzmocnienie wizerunku tej marki. Jednocześnie akcja informuje, że opony Dunlop SP Winter Sport 3D uzyskały najwyższą rekomendację w teście niemieckiego automobilklubu ADAC. W ramach kampanii na Facebooku prowadzony jest konkurs „Potrójna rekomendacja”, w którym można wygrać zwrot pieniędzy za zakup opon Dunlop oraz nagrody związane z tą marką.
Akcja reklamowa obejmuje witryny o ogólnym zasięgu 7 mln użytkowników, m.in. Gazeta.pl, WP.pl i AutoSwiat.pl. Kampanię na zlecenie Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała agencja Upgrade Marketing.
Dołącz do dyskusji: „Potrójna rekomendacja” w kampanii Dunlop