Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media
Po wygranym przetargu agencja Fenomem od początku br. zajmuje się obsługą marek opon Goodyear i Dunlop (należących do Goodyear Dunlop Tires Polska) w mediach społecznościowych. Poprzednio odpowiadała za to agencja Upgrade Marketing.
Fenomem zajmuje się przede wszystkim obsługą polskich fanpage’y facebookowych opon Goodyear i Dunlop - odpowiada za komunikację wizerunkową i sprzedażową oraz obsługę klientów. W tym celu przygotowuje wpisy, grafiki i treści wideo oraz realizuje dodatkowe akcje dla internautów.
- Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka - wyjaśnia Marcin Nowomiejski, brand manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Firma wybrała Fenomem do tego zlecenia w kilkuetapowym przetargu. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział.
Dołącz do dyskusji: Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media