SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poszukiwanie bagietki w kampanii margaryny Manuel

Rozpoczęła się relaunchowa kampania reklamowa margaryny Manuel. Akcję przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z firmami Koledzy Strategia & Kreacja, Interactive Solutions i Starcom.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa margaryny Manuel wspiera relaunch tego produktu, obejmujący zmianę jego receptury i opakowania. Akcja podkreśla smak i jakość tej margaryny oraz wzbogacenie jej olejami śródziemnomorskimi. W pierwszym, teaserowym etapie akcji wykorzystywane były layouty ze sloganami informującymi, że Manuel i francuska bagietka szukają się nawzajem. Natomiast właściwa odsłona kampanii pod hasłem „Pyszne jak Bagietka z Manuelem” ma odzwierciedlać śródziemnomorski wizerunek marki.


Akcja obejmuje radio, outdoor (nośniki 5x2 i 6x3 w całej Polsce) oraz punkty sprzedaży (m.in. specjalne opakowania na bagietki).

Kampanię przygotował dział marketingu ZT Kruszwica z agencją Koledzy Strategia & Kreacja, za nową stronę internetową marki i działania w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Poszukiwanie bagietki w kampanii margaryny Manuel

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Izka
To ja tez poszukam, tak przy okazji smarowania i jedzenia.
20 12
odpowiedź
User
Robaczywka
Francuska bagietka i włoskie Ravello na bannerze. Bez sensu :P
0 0
odpowiedź