Polskie Radio chce wydać 86 tys. zł na gadżety promocyjne
W przetargu na dostawę 700 sztuk gadżetów promocyjnych (m.in. portfeli, kosmetyczek, słuchawek i powerbanków) Polskie Radio dostało cztery oferty. Na zamówienie planuje przeznaczyć 86,3 tys. zł.
Przetarg Polskiego Radia dotyczy dostawy 150 sztuk dwóch rodzajów portfeli damskich, 50 portfeli męskich, po 50 sztuk dwóch modeli kosmetyczek, 100 powerbanków, 200 pendrive’ów o pojemności 32 GB i 100 słuchawek na Bluetooth, Polskie Radio zamierza je wykorzystywać w celach promocyjnych.
Zamówienie podzielono na dwie części. W przetargu złożono cztery oferty: Agencja Reklamowa Cieślik- Studio L zaproponowała 37,8 tys. zł za część pierwszą i 29,3 tys. zł za drugą, OEX E-Business - 25,4 tys. zł za pierwszą, Top Arts- 35,8 tys. zł za pierwszą, a Friends - 29,4 tys. zł za drugą (wszystkie kwoty brutto).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Polskie Radio równocześnie z otwarciem ofert podało, że na sfinansowanie pierwszej części zamówienia planuje przeznaczyć 56,8 tys. zł, a na drugą część - 29,5 tys. zł.
Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będą zaproponowane ceny. Wybrane firmy na dostarczenie gadżetów będą mieć 30 dni od podpisania umowy.
W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.
Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio chce wydać 86 tys. zł na gadżety promocyjne