Polski oddział FleishmanHillard razem z 77 Creative
Warszawskie biuro agencji public relations FleishmanHillard nawiązało strategiczne partnerstwo z działającym w Polsce i Wielkiej Brytanii butikiem kreatywnym 77 Creative.
Bliska współpraca FleishmanHillard z 77 Creative ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz częściej szukają zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych. Firmy chcą wspólnie pozyskiwać takich klientów, dla których FleishmanHillard będzie zajmować się działaniami komunikacyjnymi, a 77 Creative - usługami kreatywnymi.
- W Polsce wciąż potrzebujemy kreatywnych i efektywnych komunikacyjnie kampanii, które pomogą markom skutecznie wyróżnić się na rynku. Nasze partnerstwo z 77 Creative jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie - podkreśla mówi Julia Kozak, managing director FleishmanHillard w Polsce.
- Większość firm PR, nawet tych, które komunikują się jako agencje zintegrowane, przywiązuje zbyt dużą wagę do myślenia procesowego. Z kolei agencje kreatywne często nie rozumieją PR i rzadko uwzględniają aspekt PR-owy w swoich kampaniach. W 77 Creative w naturalny sposób myślimy o tym, jak komunikacja może wyjść poza plakat albo reklamę telewizyjną. Dotychczas nie mieliśmy odpowiedniego zaplecza, by przekonać klientów do takiego podejścia - dodaje Trent Payne, założyciel i dyrektor kreatywny 77 Creative.
- Współpraca z FleishmanHillard nie tylko będzie wzajemnie korzystna dla obu agencji, ale także dla marek, które chcą pracować z agencją typu ‘one-stop shop’, gdzie otrzymują silne wsparcie kreatywne i globalne doświadczenie PR oraz nie zawsze mają w planach kampanię reklamową, ale zależy im na tym, aby ich przekaz dotarł do konsumenta - zapowiada Payne.
Dołącz do dyskusji: Polski oddział FleishmanHillard razem z 77 Creative