SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Press Grupa rusza z konkursem Start.up.press dla młodym firm

Polska Press Grupa zaczyna nabór do konkursu Start.up.press, który jest skierowany do firm wykorzystujących nowe technologie. Przedsiębiorca może wygrać medialne wsparcie w gazetach i na serwisach internetowych Grupy, a także usługi doradcze.

Konkurs Start.up.press zaczął się w poniedziałek, 24 kwietnia. Nakierowany jest na młode firmy, które funkcjonują na rynku krócej, niż pięć lat. Ale także do osób, które mają pomysł na działalność w obszarze mediów, technologii mobilnych, ogłoszeń, e-commerce, wiadomości czy rozrywki.

- Jako cel stawiamy sobie wsparcie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów, wykorzystujących nowe technologie i media. Liczymy, że doświadczenie Polska Press Grupy, mentorów i partnerów konkursu w skalowaniu biznesów oraz zasięgi naszych mediów zapewnią firmom dotarcie do klientów i pomogą odnieść sukces na rynku - mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.

Konkurs będzie trzyetapowy. Najpierw zbierane będą zgłoszenia uczestników. Można się zgłaszać za pośrednictwem strony strefabiznesu.pl/startup-press. W drugim etapie, jury wybierze 10 najlepszych zespołów, które przejdą do trzeciego etapu. Najlepsi będą rywalizować o zwycięstwo podczas finału start.up.press 7 czerwca 2017 roku.

Polska Press chce nagrodzić trzy firmy lub trzy osoby. Jako nagrodę dostaną oni kampanie w mediach Grupy o wartości: 70 000 zł, 50 000 zł i 30 000 zł (odpowiednio: pierwsze, drugie i trzecie miejsce). Laureaci zostaną także objęci wsparciem mentorskim Polska Press Grupy i usługami doradczymi w zakresie organizacji kampanii medialnych i funkcjonowania rynku.


 

Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa rusza z konkursem Start.up.press dla młodym firm

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aspen
Wow!
Człowiekowi, który ma pomysł, ale nie ma inwestora, zaproponujecie reklamy?

Czego?
Pomysłu?
odpowiedź
User
hala
Wow!
Człowiekowi, który ma pomysł, ale nie ma inwestora, zaproponujecie reklamy?

Czego?
Pomysłu?
odpowiedź
User
hala
Wow!
Człowiekowi, który ma pomysł, ale nie ma inwestora, zaproponujecie reklamy?

Czego?
Pomysłu?
albo już brakuje im samym pomysłow
odpowiedź