Polska Organizacja Turystyczna pracuje nad nową strategią marketingową dla Polski, szuka firmy do współpracy
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert na wykonanie diagnozy strategicznej dla potrzeb komunikacji
marketingowej Polski w turystyce do roku 2030 - wg stanu na maj br. Można je składać do 11 lipca br.
Polska Organizacja Turystyczna dla potrzeb polskiej turystyki krajowej i przyjazdowej planuje opracowanie nowej strategii komunikacji marketingowej. Jej podstawą będzie diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce (wg stanu na maj 2022 r.) oraz przedstawione przez wybraną w rozpoczętym właśnie postępowaniu na jej podstawie rekomendacje dla komunikacji marketingowej.
Diagnoza sytuacji wyjściowej turystyki krajowej i przyjazdowej do Polski posłuży do opracowania rekomendacji strategicznych komunikacji marketingowej Polski w perspektywie roku 2030, a nie strategii rozwoju turystyki.
Do zadań wybranej firmy będzie należało m.in. opracowanie tej diagnozy, a także przeprowadzenie warsztatów on-line: z przedstawicielami regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, z biurami turystyki przyjazdowej, organizatorami konferencji (PCO, ang. Professional Conference Organisers), hotelarzami, przewodnikami miejskimi.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 11 lipca.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna pracuje nad nową strategią marketingową dla Polski, szuka firmy do współpracy
Szmat czasu!!!