Coraz mniej czasu na aktywację Polskiego Bonu Turystycznego. Ruszyła kampania w telewizji
Polska Organizacja Turystyczna w kampanii telewizyjnej zachęca do skorzystania z Polskiego Bonu Turystycznego. Na aktywację przez Polaków czeka jeszcze ok 900 tys. takich bonów, każdy o wartości 500 zł. Środki te można wykorzystać na usługi hotelarski i imprezy turystyczne. Termin aktywacji upływa 30 września.
- Z puli 4,4 milionów bonów, aktywowanych zostało dotychczas 3,5 miliona, czyli blisko 80 proc. Do płatności wykorzystano już 82 proc. z aktywowanych bonów, a bezpośrednio na konta przedsiębiorców turystycznych wpłynęło z tego tytułu ponad 2,3 miliarda złotych - mówi Wirtualnemedia.pl Przemysław Marczewski, specjalista ds. komunikacji w Polskiej Organizacji Turystycznej.
POT od początku uruchomienia programu Polski Bon Turystyczny realizuje szerokie działania informacyjne i edukacyjne, skierowane zarówno do beneficjentów rozwiązania, jak i przedsiębiorców z branży turystycznej.
- Aktualnie prowadzimy dodatkową akcję zachęcającą do pobrania i wykorzystania bonu do 30 września 2022 roku przez wszystkie te osoby, które jeszcze tego nie zrobiły lub wykorzystały przysługujące im bony tylko częściowo - dodaje.
Duża kampania telewizyjna PBT ruszyła 27 czerwca. Reklamy emitowane są w TVP1, Polsacie i TVN. Są też prowadzone działania m.in. w lokalnych mediach i social media czy wysyłka maili.
- Jesteśmy także obecni z akcjami informacyjnymi podczas lokalnych wydarzeń w całej Polsce, m.in „Jak smakuje Polska?”, współpracujemy z portalami wspierającymi edukację oraz bezpośrednio z jednostkami edukacyjnymi i odpowiadającymi za zorganizowany wypoczynek dzieci i młodzieży - mówi Miarczyński.
Czym jest Polski Bon Turystyczny?
Bon turystyczny został wymyślony jako element wsparcia polskich rodzin i jednocześnie branży turystycznej w okresie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. To dokument elektroniczny uprawniający do wydania kwoty 500 zł na każde dziecko. Można go aktywować na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Polskim Bonem Turystycznym można dokonywać płatności za usługi hotelarskie i imprezy turystyczne w podmiotach turystycznych wpisanych na specjalną listę
Dołącz do dyskusji: Coraz mniej czasu na aktywację Polskiego Bonu Turystycznego. Ruszyła kampania w telewizji
1. Dowalmy stopami gawiedź, aby banki mogły golić nas jeszcze bardziej.
2. Lokaty na poziomie śmieciowym, to ma sens.
3. Rozdajmy bony, talony, zniżki i 15 emerytury. Niech ludzie mają więcej dodrukowanej kasy.