Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)
„Odkryj drugą warstwę” to hasło nowej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek dwusmakowego wariantu serka Danio. Akcję przygotowały Y&R, VML, Labstore i Mediacom.
Danio Dwie Warstwy składa się ze śmietankowego serka warstwy w jednej z trzech wersji: z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym.
Wprowadzenie nowego wariantu serka Danio na rynek będzie komunikowane 15-sekundowym spotem w telewizji, promocja w mediach społecznościowych, a także materiałami POS w punktach sprzedaży. Kampania jest elementem platformy komunikacyjnej „Danio pozytywnie nastraja”.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)