Były działacz młodzieżówek Kukiz ’15 i PiS rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej
Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski, poprzednio pracujący w Państwowej Agencji Atomistyki, były szef Klubu Młodych Kukiz ‘15 i działacz warszawskiej młodzieżówki PiS.
Poczta Polska informuje w komunikacie, że właśnie rozdzielono w niej funkcje kierownika działu komunikacji i rzecznika prasowego. Ponadto biurze ładu korporacyjnego przekazano kompetencje z zakresu szeroko rozumianego marketingu wizerunkowego.
Justyna Siwek, która rzeczniczką Poczty Polskiej była od jesieni 2017 roku, będzie teraz szefową połączonego działu komunikacji, który będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Kim jest Daniel Witowski
W komunikacie podano, że Daniel Witowski jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej oraz Państwowej Agencji Atomistyki (jako główny specjalista i kierujący zespołem ds. informacji i komunikacji, pełnił też funkcję rzecznika prasowego).
- Poczta Polska przechodzi proces intensywnej transformacji, której celem jest dostosowanie profilu działalności Spółki do realiów cyfryzującego się świata. Realizujemy obecnie wiele strategicznych projektów, o których pragniemy rzetelnie informować opinię publiczną, a docelowo - naszych Klientów. To oni bowiem będą beneficjentami zmian, jakie wprowadza Poczta - zapowiada Witowski.
Nowym rzecznikiem prasowym @PocztaPolska został @WitowskiDaniel - absolwent nauk politycznych @UniWarszawski. Pracował https://t.co/cPhMLg5skq. w @TVP oraz Państwowej Agencji Atomistyki, gdzie kierował Zespołem ds. Informacji i Komunikacji oraz pełnił funkcję rzecznika prasowego. pic.twitter.com/zYIgYE55nW
— PocztaPolska (@PocztaPolska) January 17, 2022
W 2017 roku Daniel Witowski został szefem Klubu Młodych Kukiz ’15. W sierpniu 2019 roku przeszedł do warszawskich struktur Forum Młodych PiS.
- Daniel, witamy na pokładzie i życzymy powodzenia. Twoje dotychczasowe doświadczenie na pewno przyda nam się w kampanii! - informowano na fanpage’u młodzieżówki PiS.
Poczta Polska z działem promocji marki zamiast biura marketingu
W styczniu w Poczcie Polskiej utworzono nowy dział promocji marki. Przejął on częściowo kompetencje dotychczasowego biura marketingu.
Nowa jednostka odpowiada m.in. za nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej w Grupie Poczty Polskiej, realizację projektów korporacyjnych i promujących markę oraz organizację wydarzeń.
- Zmiany w obszarze PR i marketingu korporacyjnego to część reorganizacji centrali Spółki, która ma na celu integrację dotychczas rozproszonych funkcji i kompetencji. Połączenie obszaru komunikacji z całym spektrum zadań z zakresu promocji marki wpłynie pozytywnie na budowanie wizerunku Poczty, jako firmy z tradycjami, ale śmiało wchodzącej w obszar nowych technologii, coraz nowocześniejszej, przechodzącej transformację cyfrową i zaangażowanej społecznie - podkreśla Aleksandra Paulska, zastępca dyrektora biura ładu korporacyjnego ds. komunikacji Poczty Polskiej.
Poczta Polska jest największym operatorem w kraju - zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych.
W listopadzie br. Ministerstwo Aktywów Państwowych podjęło decyzję o dokapitalizowaniu Poczty Polskiej kwotą 190 mln zł. Środki mają zostać przeznaczone na realizację projektu Architektury Sieci Logistycznej (ASL).
Dołącz do dyskusji: Były działacz młodzieżówek Kukiz ’15 i PiS rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej
Spokojnie, teraz już może się wypisać.