Plush w nowej kampanii zabiera na Wyspę Miłości
Agencja Freundschaft i marka Plush (Polkomtel) przygotowały nową kampanię z okazji promocji jesiennej oferty w Plushu.
Operator oferuje na jesień abonament z 30 GB Internetu za jedyne 20 zł/mies. przez rok oraz dostęp do serwisu Disney+ przez 12 miesięcy w prezencie. Kampania trwa od 18 września i obejmuje swoim zasięgiem telewizję i online (w tym social media).
Na potrzeby kampanii zaplanowano emisję spotów o długości 30, 15 i 6 sekund.
- Najciekawszym wyzwaniem w pracy nad tą kampanią było odtworzenie programu typu reality show, z jego charakterystycznymi elementami, miejscem akcji i przede wszystkim bardzo charakterystycznym castingiem oraz strojami. Trochę chcieliśmy sobie z tego formatu zażartować, bo trudno też brać programy tego typu na serio. Naszym celem było stworzyć wrażenie jakby widz oglądał fragment takiego programu. Mamy nadzieję, że efekt został osiągnięty. - mówi Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny Freundschaft.
Pomysł i realizacja spotów powstały przy udziale zespołu kreatywnego, prowadzonego przez Marcina Mroczka. Autorami kampanii są Weronka Zielińska, Michał Witek, Miszka Jabłoński i Andrzej Błachut, za koordynację prac agencji odpowiadała Agata Kowalczyk.
Dołącz do dyskusji: Plush w nowej kampanii zabiera na Wyspę Miłości