Przemek Boruciński senior strategy plannerem w Grupie Freundschaft
Do zespołu agencji Freundschaft dołączył Przemek Boruciński, obejmując stanowisko senior strategy plannera.
W agencji Freundschaft odpowiada za nowe projekty oraz pracę dla stałych klientów.
- Bardzo się cieszymy, że Przemek dołączył do naszej agencji, ma szerokie doświadczenie zarówno w projektach 360 jak i kampaniach digitalowych, co świadczy o jego wszechstronności i elastyczności w podejściu do strategii marketingowej. Przemek wnosi do zespołu nie tylko głęboką wiedzę z zakresu strategii, ale również umiejętność efektywnego współdziałania zespołowego - mówi Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft.
Przemek Boruciński zaczynał pracę współtworząc agencję komunikacyjną Uszka w Barszczu, gdzie pozyskał Amrest, Danone, PMI i A+E Network. Następnie w agencji digitalowej WebTalk odpowiadał głównie za strategię w projektach new business, pozyskując dla agencji takich klientów jak: Pudliszki, Beam Suntory, Siemens, Stumbras i Chicco.
Ostatnio związany z Leo Burnett, gdzie odpowiadał strategicznie za markę Samsung w kategorii AGD i RTV. Był strategiem marek Vizir i Ariel (P&G). Pracował również dla Orange, budując markę Orange Flex.
Dołącz do dyskusji: Przemek Boruciński senior strategy plannerem w Grupie Freundschaft