Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White
Agencja Plej w wyniku wygranego przetargu zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White.
Do zadań agencji w pierwszej kolejności będzie należało opracowanie nowej strategii komunikacji digitalowej. W tym zakresie zespół współpracował z agencją Melting Pot. Plej będzie także odpowiedzialna za stworzenie i egzekucję finalnej linii kreatywnej oraz strategię komunikacji w social mediach.
- Cieszymy się, że marka z tak dużą świadomością konsumencką i dobrze zbudowaną pozycją rynkową zaufała właśnie nam. Wiemy, że nasze doświadczenie i kompleksowość oferowanych usług spowodują, że z sukcesem zrealizujemy wszystkie cele wizerunkowe i biznesowe - mówi Łukasz Gumowski, creative partner i wiceprezes zarządu Plej.
Strony nie podają, na jak długo zawarto umowę. Pierwsze aktywności zaplanowane w ramach współpracy wystartują jeszcze w pierwszej połowie tego roku.
Dołącz do dyskusji: Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White