„#OpcjaPromocja” - Tomasz Kammel w kampanii Play (wideo)
Ruszyła kampania sieci telekomunikacyjnej Play z udziałem prezentera TVP2 Tomasza Kammela reklamująca ofertę „#OpcjaPromocja”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Reklamy z Tomaszem Kammelem podkreślają, że w ramach oferty „#OpcjaPromocja” w taryfie abonamentowej Formuła Solo (w jej wariancie L za minimum 95 zł miesięcznie) cena smartfona Sony Xperia X została teraz obniżona z 699 zł do złotówki. Z kolei iPhone SE w taryfie Formuła Solo L za minimum 125 zł miesiecznie staniał z 459 zł do złotówki. Taka promocja będzie obowiązywał do odwołania.
Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa Play z udziałem Zygmunta Chajzera zachęcająca do przenoszenia do tej sieci numerów telefonów stacjonarnych.
W poprzednich kampaniach Play promowane były Formuła Duet (w reklamach z udziałem Kuby Wojewódzkiego i Renaty Kaczoruk), oferta OdNova (z udziałem Agnieszki Chylińskiej i Adama Małysza) oraz Formuła Bizness Box (z udziałem Magdy Gessler).
Tomasz Kammel od ponad miesiąca jest bohaterem kampanii reklamowej materiałów z drewna Swiss Krono. Prezenter uzyskał na to zgodę Telewizji Polskiej, bez zmian występuje w programach „Pytanie na śniadanie” i „Kocham Cię, Polsko” w TVP2.
Za przygotowanie i realizację kampanii Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL-owe), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „#OpcjaPromocja” - Tomasz Kammel w kampanii Play (wideo)