Play ma 11,8 mln klientów i ponad 20 proc. udziału w rynku
Sieć komórkowa Play w III kwartale 2014 roku odnotowała wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA m.in. dzięki rosnącej bazie abonentów, których jest już 11,8 mln.
Przychody z usług detalicznych wyniosły 927 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. w porównaniu z III kw. 2013 roku. W okresie dwunastu miesięcy, zakończonym w III kw. br., przychody z usług detalicznych wzrosły o 21 proc. i wyniosły 3,362 mln zł.
Skorygowana EBITDA za III kwartał 2014 r. wyniosła 275 mln zł, co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z II kwartałem.
Na koniec września br. Play miał 11,8 mln klientów, co oznacza wzrost o 14 proc. rok do roku. Play podał, że udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej Play wzrósł do 46,3 proc. w III kwartale 2014 r., wobec 44,3 proc. w III kwartale 2013 roku.
- W trzecim kwartale kontynuowaliśmy naszą strategię zwiększania przychodów, zwiększając przychody z usług detalicznych o 22% r/r do kwoty 927 mln zł. Po raz kolejny przychody rosły w tempie szybszym od bazy abonenckiej. Ponadto, uzyskaliśmy świetne wyniki w zakresie wzrostu bazy abonentów kontraktowych netto, utrzymując opłacalność pozyskania abonenta na bardzo dobrym poziomie - powiedział Jørgen Bang-Jensen, prezes Play.
Sieć 4G LTE operatora na koniec września br. obejmowała swym zasięgiem 63 proc. populacji kraju.
Dołącz do dyskusji: Play ma 11,8 mln klientów i ponad 20 proc. udziału w rynku