Piotr Adamczyk reklamuje niższy abonament w Play
Sieć telekomunikacyjna Play ruszyła z promocją, w której miesięczny abonament dla klientów przenoszących numer obniżono z 85 do 60 zł miesięcznie. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka.
W ramach promocji z rabatu mogą skorzystać klienci przenoszący numer do Play do taryfy Solo 3.0 10 GB (+20) extra II. Kwota 60 zł obejmuje po 5 zł zniżek za e-fakturę i terminowe płatności, oraz za zgody marketingowe.
Reklamy z udziałem Piotra Adamczyka podkreślają, że w ofercie dostępne są smartfony obsługujące sieć 5G, m.in. Samsung Galaxy A13 5G i Motorola Moto G62 5G. Spoty są utrzymane w konwencji znanej z wcześniejszych kampanii: znana osoba odwiedza salom sprzedażowy Play, rozmawia z innymi klientami i słucha pracownika opisującego reklamowaną ofertę.
Piotr Adamczyk w latach 2012-2019 był bohaterem kampanii eurobanku, który zniknął z rynku jesienią 2019 roku w efekcie przejęcia przez Bank Millennium.
W poprzedniej akcji reklamowej Play wystąpiła Joanna Krupa, promowała 300 GB pakietu internetowego.
Działania marketingowe Play są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji, na czele z telewizją i ineternetem. Za kreację reklam odpowiada agencja Grandesi, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa. Przy nowej reklamie pracowały też firmy OTO Film (produkcja), Orka (postprodukcja) i Cafe Ole (udźwiękowienie).
Operator sieci Play, do którego od połowy 2020 roku należy też Virgin Mobile Polska, na koniec marca br. miał 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł.
Wiosną br. Play przejął UPC Polska. W drugim kwartale br., już po finalizacji tej transakcji, grupa kapitałowa P4 zanotowała wzrost przychodów z 1,83 do 2,3 mld zł i zysku EBITDAaL z 564 mln zł do 1,01 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk reklamuje niższy abonament w Play