PKP Intercity do obsługi PR wybrało Publicis Lion
Agencja Publicis Lion wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę tej spółki w zakresie public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Aplan Media, McCann Worldgroup i On Board Public Relations.
W przetargu PKP Intercity na obsługę w zakresie public relations wpłynęło 8 ofert. Złożyły je agencje: Aplan Media, Face It, Komunikacja Plus, McCann Worldgroup, OnBoard Public Relations, Public Dialog, Publicis Lion i inPlus Media.
Do drugiego etapu przetargu przeszły agencje Aplan Media, inPlus Media i Publicis Lion. Spółka zdecydowała o wyborze Publicis Lion przyznając tej agencji najwyższą liczbę punktów.
Publicis Lion zajmie się m.in. bieżącą obsługą spółki w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzi 5 audytów działań media relations prowadzonych przez PKP Intercity wraz z rekomendacjami zmian zarówno pod kątem efektów, jak również organizacji pracy biura prasowego.
Będzie też przygotowywać i prowadzić szkolenia z zakresu wystąpień w mediach dla członków zarządu oraz ekspertów spółki.
Z wybraną agencją PKP Intercity będzie pracować przez 2 lata od zawarcia umowy.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity do obsługi PR wybrało Publicis Lion