PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata.
Przedmiotem przetargu jest kompleksowa obsługa PKO BP, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego w zakresie planowania i organizacji działań eventowych.
Wybrana agencja (może być więcej niż jedna) będzie odpowiadać m.in. za tworzenie koncepcji i organizowanie działań eventowych w tym głównie konferencji, spotkań integracyjnych, spotkań o charakterze szkoleniowym, społecznym, eventów sportowych, spotkań typu incentive itp., także za granicą.
Zajmie się też promocją banku, jego produktów i usług poprzez działania eventowe, opracowaniem materiałów promocyjnych, informacyjnych, edukacyjnych związanych z organizowanym przedsięwzięciem, badaniem rynku celem wyłonienia optymalnych pod względem jakościowym i cenowym dla banku podwykonawców.
Do jej obowiązków ma należeć również bieżąca, codzienna obsługa banku (tzw. account service) obejmująca obsługę administracyjną związaną ze świadczonymi usługami.
Oferty mogą składać agencje, które prowadzą działalność od minimum trzech lat, zatrudniają minimum pięć osób na umowę o pracę oraz mają doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej. Przetarg potrwa do 8 października.
Przetarg podzielono na dwa etapy. Pierwszy obejmuje składanie ofert. W nim zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone przez bank do drugiego etapu postępowania.
W drugim etapie postępowania agencje zostaną poproszone o wykonanie określonych prac projektowych (zadanie) oraz o
złożenie ofert handlowych /cenników. Spośród nich bank wybierze maksymalnie cztery agencje i zawrze z nimi umowy ramowe na dwa lata.
Dołącz do dyskusji: PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową