„Pingwiny z Madagaskaru” z królem Julianem reklamują Formułę Junior Box w Play (wideo)
W nowej kampanii Formuły Junior Box w Play występują bohaterowie filmu i serialu „Pingwiny z Madagaskaru”: tytułowe pingwiny i król Julian. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
Nowe reklamy Formuły Junior Box w Play pokazują, jak tytułowi bohaterowie „Pingwinów z Madagaskaru” odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci i w charakterystyczny dla siebie sposób starają się go podbić. Kampania podkreśla, że w ramach oferty tej taryfy związanej z początkiem roku szkolnego w wybranych planach cenowych ze starterem dostępne są telefon LG Leon za złotówkę oraz maskotka z postacią z „Pingwinów”.
Formuła Junior Box pojawiła się w ofercie Play pod koniec ub.r. Wiosną br. w jej kampanii reklamowej wystąpiła Katarzyna Bujakiewicz.
W ostatnich tygodniach Play reklamuje kolejna nowa gwiazda - koszykarz Marcin Gortat, promujący oferowany przez telekom internet LTE.
Nowa akcja reklamująca Formułę Junior Box jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, prasie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
Kreacją kampanii zajęły się agencje Grandes Kochonos (ATL), Plej (BTL) i Artegence (działania i reklamy w internecie). Za aktywności w social media odpowiada agencja Isobar Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Pingwiny z Madagaskaru” z królem Julianem reklamują Formułę Junior Box w Play (wideo)