Philips ma nowe logo i hasło reklamowe (wideo)
Koncern elektroniczny Philips zyskał zmodyfikowany logotyp i nowe hasło reklamowe: „Innovation and you”. Zmiany w identyfikacji firmy przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Interbrand.
W nowym logotypie Philipsa górna krawędź została lekko zakrzywiona, natomiast w centralnym miejscu znajdują się nie trzy, tylko dwie fale, które są grubsze i mniej pofałdowane niż poprzednie. Pozostałe elementy logo pozostały niezmienione.
Tak jak dotychczas znak będzie funkcjonować w dwóch wersjach kolorystycznych: białej na niebieskim tle (podstawowej) i niebieskiej na białym.
Dzięki modyfikacjom logo ma być bardziej przejrzyste i łatwiejsze do wykorzystania w różnych kanałach komunikacji.
Jednocześnie Philips zyskał nowe hasło reklamowe: „Innovation and you”, które zastąpiło poprzedni slogan: „Sense and simplicity”. W nowym haśle zamiast słowa „and” pojawiają się charakterystyczne gwiazdki z logotypu firmy.
Zmodyfikowane logo i nowe hasło Philipsa przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Interbrand. Zmiany w identyfikacji koncernu zostaną wprowadzone na wszystkich rynkach, na których on działa.
Dołącz do dyskusji: Philips ma nowe logo i hasło reklamowe (wideo)