PGE szuka agencji do reklamowania, że sponsoruje kulturę
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się komunikacją marketingową sponsoringu kultury spółki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na rok.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej dla realizowanych przez PGE projektów z zakresu sponsoringu kultury, w szczególności takich jak mecenaty instytucji kultury (filharmonii, muzeów etc.), a także innych projektów kulturalnych;.
Będzie też zajmować się realizacją zaakceptowanej przez PGE strategii komunikacji marketingowej z zakresu sponsoringu kultury oraz doradztwem z zakresu komunikacji marketingowej sponsoringu kultury PGE.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
PGE jest mecenasem 14 Filharmonii w różnych miastach Polski. Zadaniem agencji zainteresowanych przetargiem jest przygotowanie przykładowej koncepcji (opis/prezentacja) kreatywnego wykorzystania tego sponsoringu w komunikacji spółki. Koncepcja nie może być dłuższa niż 1800 znaków.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60) i założenia koncepcyjne sponsoringu (40).
Umowa zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 31 marca br.
Dołącz do dyskusji: PGE szuka agencji do reklamowania, że sponsoruje kulturę