„Pełną parą naprzód” w kampanii generatorów pary Bosch
Wystartowała internetowa kampania reklamowa kompaktowych generatorów pary marki Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Insignia.
Reklamy podkreślają, że generatory pary Bosch zapewniają wygodę prasowania dzięki działającym w nich elementom i funkcjom takim jak m.in. MotorSteam (wbudowany kompaktowy silnik generuje stale duże ilości pary, ułatwiając i przyspieszając prasowanie), SensorSteam (żelazko grzeje i produkuje parę jedynie podczas kontaktu z dłonią), i-Temp Advanced (optymalna temperatura dla wszystkich rodzajów tkanin) oraz 4AntiCalc (automatyczne odkamienianie).
Kampania obejmuje reklamy w modelu efektywnościowym na dużych portalach (Onet, WP i Gazeta.pl), w serwisach ogłoszeniowych i aukcyjnych, wyszukiwarce Google i na YouTube. Będzie prowadzona do końca sierpnia.
Za kreację reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.
Dołącz do dyskusji: „Pełną parą naprzód” w kampanii generatorów pary Bosch