Paweł Wojciechowski: z Grupy PWN do agencji Next
Paweł Wojciechowski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora departamentu e-commerce w agencji Next (należącej do Starcom MediaVest Group). Wcześniej pracował m.in. w Grupie PWN, Weltbildzie, Novem i Interii.
W agencji Next głównymi zadaniami Wojciechowskiego będzie koordynowanie działań z zakresu performance marketingu dla klientów oraz dalsze rozwijanie kompetencji Starcom MediaVest Group w zakresie e-commerce.
- Od lat najdynamiczniej rozwijającym się obszarem rynku mediowego jest bez wątpienia rynek reklamy internetowej, a w ramach niego obszar performance marketing, czyli działań nastawionych na osiągnięcie zamierzonego celu przy optymalnym koszcie i wykorzystanych zasobach. Wraz z rosnącym udziałem e-commerce oznacza to również coraz większe znaczenie pomiaru poziomu konwersji na sprzedaż online oraz liczenie ROI. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie kompetencji grupy SMG w tym zakresie - uzasadnia Anna Sakowicz, chief digital officer Starcom MediaVest Group w Polsce.
Poprzednio Paweł Wojciechowski od 2008 roku był związany z wydawnictwem Weltbild, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży internetowej, a następnie dyrektora marketingu. Współtworzył i rozwijał sklep internetowy Weltbild.pl, a po ogłoszeniu przez niemieckich właścicieli Weltbildu decyzji o wycofaniu się z Polski, doprowadził do sprzedaży części e-commerce’owej firmy Grupie PWN. Od 2013 r. zarządzał utworzoną przez PWN spółką Ravelo i przejętym przez nią sklepem internetowym Weltbild.pl, który wiosną br. zmienił nazwę na Ravelo.pl (więcej na ten temat).
Wcześniej pracował w Interii, gdzie odpowiadał za promocję usług e-commerce i działania efektywnościowe dla partnerów firmy. Następnie dołączył do zespołu tworzącego sieć reklamy efektywnościowej Novem, w którym jako dyrektor sprzedaży internetowej kierował zespołem prowadzącym kampanie efektywnościowe i programy afiliacyjne.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wojciechowski: z Grupy PWN do agencji Next