SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay’s (wideo)

Pod hasłem „Wymyśl nowy smak” ruszyła promocja chipsów Lay’s. Wspiera ją kampania reklamowa, w której występuje Paweł Wilczak.

W promocji „Wymyśl nowy smak” do 12 listopada można przesyłać pomysły na nowe smaki chipsów Lay’s. Spośród zgłoszonych propozycji jury, w którym zasiada m.in. Pascal Brodnicki, wybierze cztery smaki. Wiosną przyszłego roku zostaną one wprowadzone do sprzedaży, a wszyscy zainteresowani będą mogli głosować na najlepszy z nich. Jego autor zostanie dodatkowo nagrodzony – otrzyma 1 proc. ze sprzedaży wymyślonych przez siebie chipsów.


Promocji – prowadzonej na zlecenie Frito Lay Poland przez agencje BBDO Warszawa i Just Mobile – towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą jest aktor Paweł Wilczak. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

Dołącz do dyskusji: Paweł Wilczak reklamuje chipsy Lay’s (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
snom
jeden procent ze sprzedaży? ciekawe ile to wyniesie
odpowiedź
User
Tester
Minimalna kwota do 50 tysiaków ale to mało zważywszy na fakt, iż aby móc przystąpić do finalnego etapu trzeba: wypełnić umowę o przeniesieniu praw autorskich i oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku (np. reklama). Ponadto 1 % jest wyliczony za okres sprzedaży (smaku, który wygrał) tylko od lutego do grudnia 2011. Podsumowując : jeśli pomysł będzie extra to firma zarobi krocie choćby ze sprzedaży pomysłu na smak na innych rynkach (krajach) a ponadto od roku 2012 pomysłodawcy smaku nie należą się żadne pieniądze ze sprzedaży plus obowiązkowy udział uczestnika w działaniach marketingowo reklamowych ... trochę mało tych pieniążków dają ;) taki mała ściema ...
odpowiedź
User
Bruce
Bravo Lays, to jest super pomysł i fajna realizacja. Wilczak w reklamie wypada bardzo dobrze, a robota Art Directora i Copywritera to jak na nasz ryneczek - miód malina.
A Pan, Panie Tester pewnie siedzi na jakimś helpdesku za dwa tysiaki i mysli że szybko liczy. Może i szybko, ale głupio. Lays na świecie przebadał już wszystkie mozliwe smaki, w tym pewnie i "poranny oddech" i "zasŁany Pampers", wiec nie chodzi tu o odkrywanie Ameryki, tylko zaangażowanie, konsumentów. Kapujesz Panie Tester?
odpowiedź