Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w Bystrzycy Kłodzkiej reklamują SmartDom (wideo)
Ruszyła nowa kampania z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamująca SmartDom, wspólny program rabatowy Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
Reklama jest kolejną z rozpoczętej niedawno serii pokazującej, jak Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z dziećmi podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o zaletach SmartDomu. W nowym spocie goszczą w Bystrzycy Kłodzkiej, a kobieta, z którą rozmawiają okazuje się bardzo dobrze zorientowana także w warunkach tej oferty.
Kampania podkreśla, że abonent usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie po przeniesieniu numeru do sieci Plus może już za 20 zł miesięcznie korzystać z abonamentu obejmującego nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz internet LTE Plus za złotówkę, a także kupić smartfon Samsung Galaxy J5.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych, TVN), radiu (m.in. RMF, ZET, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) oraz internecie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a wyprodukował TFP. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w Bystrzycy Kłodzkiej reklamują SmartDom (wideo)
Nobody;)