Paweł Mrówka i Nawojka Chałupińska odchodzą z Eurozetu
Paweł Mrówka, dyrektor new business w Eurozecie, oraz Nawojka Chałupińska, brand manager Radia ZET Chilli, odchodzą z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Mrówka formalnie pozostanie związany z Eurozetem do końca maja br., ale jego obowiązki przejmuje już Renata Wysocka, zastępca dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej w firmie. Spółka nie zamierza zatrudniać nowego dyrektora new business.
Paweł Mrówka szefem new business w Eurozecie został w 2010 roku. W latach 2002-2008 zarządzał kilkoma stacjami Grupy Ad.Point na Śląsku, które zostały przejęte przez Eurozet. Wcześniej w tej spółce był doradcą klienta i szefem sprzedaży na rynkach regionalnych.
Nawojka Chałupińska formalnie z firmą ma być związana do końca czerwca br., a jej obowiązki na stałe przejmuje Katarzyna Piecuch, dyrektor promocji stacji Grupy Eurozet.
Chałupińska do Eurozetu na stanowisko brand managera Radia ZET Chilli dołączyła w 2012 roku, wcześniej związana była z G+J Polska, gdzie pracowała jako project manager projektów specjalnych.