Paradyż marką parasolową Ceramiki Paradyż
Ceramika Paradyż wprowadza zmiany w strukturze swojego portfolio. Funkcję marki parasolowej pełnić będzie marka Paradyż, którą uzupełnią submarki Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.
Następstwem tego działania są zmiana nazw, sposobu i narzędzi komunikacji oraz pozycjonowania produktów Ceramiki Paradyż. Brand Paradyż stał się marką parasolową nad portfolio produktów firmy. Uzupełnienie portfolio stanowią submarki My Way by Paradyż (dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wzornictwa) oraz Paradyż Classica, która zastąpiła dotychczas funkcjonującą markę Kwadro Ceramika (dla klientów ceniących klasykę i bezpieczeństwo).
Wszystkie produkty Ceramiki Paradyż są od teraz dostępne na jednej, wspólnej stronie internetowej.
Pierwsze kolekcje w ramach nowej struktury marek pojawią się w sklepach od lipca 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Paradyż marką parasolową Ceramiki Paradyż