Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację
Duet kreatywny Iskrzenie Studio opracował strategię komunikacji i branding na zlecenie polskiej firmy N1 Transport, specjalizującej się w międzynarodowym transporcie towarów. Zmieniła ona nazwę na N-Movere.
Firma zyskała też nowy logotyp i nową linię komunikacji. Ja podaje N-Movere w komunikacie, ma ona za zadanie podkreślić atrybuty firmy, m.in. wysoką kulturę jazdy na drodze, nowoczesną flotę pojazdów do zadań specjalnych i własny system wymiennych nadwozi (BDF).
Wśród wdrażanych stopniowo działań, marka zaplanowała „Akademię N-Movere” w której promowany będzie eco-driving; akcję specjalną „N-Movere Wiedza”, w której omawiana będzie kontrola emocji na drodze i wysoka kultura jazdy - czytamy w komunikacie.
Motyw przewodni komunikacji podkreśla nowy claim, który brzmi “Fair Play, Fair Drive”. Nowa komunikacja została oparta na metodzie satelitarnej - autorskim rozwiązaniu komunikacyjnym Iskrzenie Studio.
Iskrzenie Studio to duet kreatywny, który tworzą Mikołaj Nowak, specjalista ds. strategii komunikacji i PR; za komunikację wizualną odpowiada projektant Artur Kluska.
Dołącz do dyskusji: Polska firma transportowa zmieniła nazwę, logo i komunikację