Orlen wybiera agencję do nowej platformy intranetowej
Grupa Kapitałowa Orlen zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu dotyczącym obsługi i wsparcia przy uruchomieniu nowej platformy intranetowej.
Orlen rozpoczyna proces wdrożenia nowej platformy intranetowej w GK Orlen. Spółka podkreśla, że konieczna jest zmiana koncepcji publikacji materiałów, struktury informacji oraz wyglądu. Nowy system chce udostępnić swoim pracownikom (zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami) w połowie grudnia br.
Platforma intranetowa Orlenu to portal informacyjny z tekstami, multimediami, tabelkami.
Wybrana w postępowaniu firma będzie odpowiedzialna za zaktualizowanie i wdrożenie oprawy graficznej nowej strony współpracując z wybranym, w oddzielnym postępowaniu, partnerem wdrożeniowym. Finalna technologia zostanie poznana w kolejnych etapach.
Orlen ma już wstępną koncepcję graficzną. Spółka planuje zmianę sposobu prezentowania informacji i układu treści na poszczególnych podstronach, w tym strony startowej (głównej). Chce też zmienić strukturę dotychczasowego menu. Zmianie ulegnie również ogólny wygląd platformy.
Zadaniem wykonawcy będzie aktualizacja wypracowanej już szaty graficznej (wstępna koncepcja graficzna zaakceptowana) w oparciu o nowe wytyczne korporacyjne, design system oraz ewentualne wymogi techniczne narzędzia. Szczegóły zostaną dostarczone docelowemu wykonawczy w dalszych krokach.
Duża zmiana ma nastąpić również w sposobie publikacji i aktualizacji poszczególnych treści. Aktualnie większość materiałów publikuje wyznaczony do tego celu zespół. Po zmianach to wyznaczeni edytorzy w obszarach, biurach i spółkach będą publikować swoje treści. Konieczne będzie wypracowanie „dobrych praktyk” komunikacji.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 27 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera agencję do nowej platformy intranetowej