MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu
Koncern paliwowy PKN Orlen prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Biuro prasowe PKN Orlen nie odpowiedziało nam na pytania dotyczące prowadzonego przetargu. Nieoficjalnie udało nam się potwierdzić, że proces przetargowy jest w toku, bierze w nim udział pięć domów mediowych. Wśród nich jest obsługujący obecnie Orlen dom mediowy MullenLowe MediaHub oraz Havas Media, Starcom i Wavemeker.
Pod koniec grudnia ub.r. Orlen rozpoczął procedury związane z wyborem agencji, która zajmie się organizowaniem dla spółki loterii promocjyjnych na stacjach koncernu.
Spółka w grudniu ub.r. reaktywowała dwie marki paliwowe sprzed lat – CPN i Petrochemię Płock.
Przypomnijmy, że prowadzone są też procedury związane z przejęciem Lotosu przez PKN Orlen – na początku grudnia ub.r. spółka wystąpiła z wnioskiem o zgodę na przejęcie Lotosu do Komisji Europejskiej.
Orlen został sponsorem teamu Williamsa w Formule1, w którym pojedzie w nadchodzącym sezonie Robert Kubica.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu