Orlen chce zatrudnić agencję do obsługi social mediów
PKN Orlen wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą mediów społecznościowych spółki Orlen Paliwa, zajmującej się sprzedażą paliw silnikowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie rekomendacji i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych kierowanej do klientów biznesowych (B2B) spółki.
Orlen chce budować wizerunek spółki Orlen Paliwa jako lidera hurtowej sprzedaży paliw na rynku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zwycięska agencja będzie pracować dla Orlenu do końca przyszłego roku. Spółka nie wyklucza jej przedłużenia na kolejne lata.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 września.
Dołącz do dyskusji: Orlen chce zatrudnić agencję do obsługi social mediów