SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opus B wygrywa przetarg Wyborowej

Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu na digitalową obsługę marki Wyborowa (Pernod Ricard).

W ramach stałej współpracy, zespół Opus B będzie odpowiadać za kreację i moderację profili Facebook na sześciu rynkach na całym świecie (Polska, Wielka Brytania, Grecja, Kanada, Włochy, Austria, Brazylia) oraz zarządzać globalnym profilem marki na Instagramie.

Marka Wyborowa działa w ponad 80 krajach.

Dołącz do dyskusji: Opus B wygrywa przetarg Wyborowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl