OPPO promuje Reno6
W poniedziałek, 20 września ruszyła kampania telewizyjna OPPO promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawia się Marcin Prokop - ambasador marki w naszym kraju.
Kampania reklamowa ukazująca zalety modeli OPPO Reno6 Pro 5G i OPPO Reno6 5G ruszyła w dniu startu regularnej sprzedaży obu smartfonów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wsparcie obejmuje miesięczną kampanię telewizyjną z udziałem Marcina Prokopa, ambasadora marki OPPO w Polsce, digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami.
Kampanię przygotowała agencja Brasil (odpowiedzialna za produkcję i kreację), za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. W obszarze PR OPPO wspiera agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: OPPO promuje Reno6