„#OpinieJuroraEffie” - wspólny projekt TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
W związku z tegoroczną edycją konkursu Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media uruchomiły cykl „#OpinieJuroraEffie”, w którym członkowie jury Effie Awards będą komentować komunikację marketingową.
Projekt zakłada 10 publikacji, które będą cyklicznie udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl (w sekcji Wiedza).
Celem „#OpinieJuroraEffie” jest podzielenie się z przedstawicielami rynku mediowego w Polsce opiniami członków jury Effie Awards na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Będą to m.in. trendy nowoczesnej komunikacji, top wyzwania komunikacyjne współczesnego marketera czy czynniki sukcesu kampanii marketingowej.
- Konstruując oferty i produkty staramy się podkreślać skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań komunikacyjnych, stąd nasze wieloletnie partnerstwo przy konkursie i gali Effie Awards. W tym roku próbujemy pogłębić tę relację i poprzez platformę tv.tvnmedia.pl udostępniamy marketerom ekspercką wiedzę i komentarze jurorów Effie. Wspólnie z SAR uruchomiliśmy projekt #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards dzielą się opiniami na tematy istotne w punktu widzenia współczesnego marketera. To zupełnie nowa inicjatywa, dająca rynkowi mediowemu dostęp do unikalnej wiedzy ekspertów analizujących najbardziej efektywne kampanie reklamowe w Polsce - mówi Piotr Tyborowicz, członek zarządu TVN i dyrektor biura reklamy TVN Media.
Każde z zagadnień poruszanych w cyklu zostanie skomentowane przez przewodniczących grup jurorskich konkursu Effie Awards. Pierwszą publikacją jest analiza podsumowująca prace nagrodzone w ubiegłorocznej edycji konkursu, którą przygotowano na podstawie danych SAR Effie Awards w oparciu o badanie przeprowadzone z Kantar Millward Brown.
Nominacje Effie Awards 2017 zostaną ogłoszone 19 września, a gala z ogłoszeniem zwycięzców - 23 października br. TVN Media jest partnerem tegorocznej edycji konkursu i gali.
Dołącz do dyskusji: „#OpinieJuroraEffie” - wspólny projekt TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR