Opel z nową identyfikacją wizualną
Marka samochodowa Opel ma nową oprawę wizualną, na którą składają się odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype.
W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” "jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta", wylicza w komunikacie firma. Czcionka występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej.
Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — "nowe paliwo na nowe czasy".
Na górze nowe logo Opla, na dole poprzednia wersja
- Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość - wyjaśnia dyrektor ds. marki Opel, Patrick Fourniol.
Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd - podkreśla firma w komunikacie. „Nowy Opel” wyraża teraz to podejście w odświeżonej identyfikacji korporacyjnej.
W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce.
Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją Velocity McCann, a czcionkę „Opel Next” zaprojektowała agencja Monotype.
Dołącz do dyskusji: Opel z nową identyfikacją wizualną
Zmiana z czegoś na prawie to samo z niezauważalną jakąś rzekomą różnicą opisywane prawie jak lądowanie na Marsie.
Niech mnie ktoś obudzi.