Opel znowu zmienia logo
Po niecałych trzech latach niemiecki producent samochodów Opel zdecydował się zmienić logo. Charakterystyczna dla marki figura - błyskawica w kółku – pozostała niezmodyfikowana
Ostatni raz Opel zdecydował się nową oprawę wizualną w pandemicznym 2020 roku. Składały się na nią odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype.
W nowym znaku zmienił się wygląd charakterystycznej błyskawicy. Teraz składa się z dwóch części prawie stykających się ze sobą. Zrezygnowano także z żółtego tła. Logo symbolizuje podejście Opla do ery elektromobilności.
Nowe logo Opla
Poprzednie logo Opla
- Nasza błyskawica jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko symbolizuje nasze zaangażowanie w demokratyzację innowacji i mobilności, ale także wyraża nasze zobowiązanie do stania się w pełni elektryczną marką w Europie do 2028 roku. W tym roku będziemy mieć już 15 zelektryfikowanych modeli w naszym portfolio i możemy z dumą powiedzieć, że Opel jest elektryczny - powiedział dyrektor generalny Opla Florian Huettl.
Nowe logo pojawi się na samochodach od 2024 roku. Pierwszy samochód z takim emblematem zostanie pokazany we wrześniu na wystawie IAA Mobility w Monachium.
Dołącz do dyskusji: Opel znowu zmienia logo