Onet.tv wznowiony z personalizacją i youtuberami
Grupa Onet.pl uruchomiła nową wersję serwisu Onet.tv agregującego krótkie materiały wideo o różnej tematyce. Na stronie dostępne są zarówno treści redakcyjne (w tym 10 nowych cykli), jak też teledyski i klipy od twórców internetowych. Działają również opcje personalizacji treści.
Na Onet.tv dostępne są krótkie materiały wideo o różnej tematyce: informacyjno-publicystycznej, lifestylewej i rozrywkowej. Do dwóch pierwszych kategorii należą przede wszystkie treści od partnerów zewnętrznych (m.in. „The New York Times”, Barcroft TV, Buzz60, CNN, „Deutsche Welle”, Reuters, Splash News), a także cykle wideo Onetu i materiały z innych serwisów Ringier Axel Springer Polska. Ofertę rozrywkową tworzą przede wszystkim teledyski muzyczne (z wytwórni Universal, Sony, Warner czy Kayax, Magic Records, Metal Mind Productions, Mystic, Max Flo Records, Sonic) oraz klipy popularnych youtuberów (AbstrachujeTV, Lekko Stronniczy, Martin Stankiewicz, Matura To Bzdura, Mówiąc Inaczej, Polimaty, Przemyślenia Niekrytego Krytyka, SA Wardęga, Szymon Majewski Supersam, Tube Riders).
- Już teraz specjalnie na start platformy przygotowaliśmy 10 nowych, autorskich formatów. Realizowane są w studio Onetu, wraz z ekipą naszych dziennikarzy i osób z redakcji prasowych Grupy RASP. W najbliższej przyszłości planujemy także wejście w większe koprodukcje z największymi rynkowymi graczami - zapowiada Sabina Lipska dyrektor wideo w Grupie Ringier Axel Springer.
Serwis działa w oparciu o technologię Responsive Web Design, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu (komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego), na którym jest przeglądany. Na stronie działa system rekomendacji, sugerujący każdemu użytkownikowi interesujące dla niego treści na podstawie jego dotychczasowej aktywności w serwisie. Witryna podzielona jest na odróżniające się kolorystycznie sekcje, takie jak m.in. #BądźAktywny, #DowiedzSię, #MamDziecko, #MęskiTeren, #WrzućNaRuszt i #Wyluzuj.
Przedstawiciele Onetu nie ukrywają, że start Onet.tv wynika z rosnącego szybko zainteresowania reklamą wideo, stąd dla serwisu przygotowano osobną ofertę reklamową. - Koncentrujemy się nie tylko na standardowych formatach pre roll, mid roll, ale także na wideo branded content. Realizujemy produkcje wideo we współpracy z partnerami, cykliczne produkcje, eventy, działania reporterskie, produkcje spotów i case study. Widzimy, że wideo staje się stałym elementem projektów specjalnych - opisuje Magdalena Milewska, special project director Onet.pl i Wideo.
Serwis Onet.tv działał już przez kilka, po czym został zamknięty na początku 2012 roku. Przez ostatnie ponad dwa lata Onet nie miał osobnej witryny agregującej materiały wideo z różnych części portalu.
We wrześniu br. w strony Grupy Onet - RASP zanotowały 15,55 mln użytkowników i 3,61 mln odsłon, a sam portal Onet.pl - 13,82 mln użytkowników i 3,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Onet.tv wznowiony z personalizacją i youtuberami