Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"
20 maja br. wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler. W spotach pojawia się ambasador marki - siatkarz Zbigniew Bartman.
Kampania reklamowa limonkowego piwa Okocim Radler, które pojawiło się w sprzedaży w kwietniu br., skupi się na działaniach w telewizji oraz w internecie. Dodatkowo producent, firma Carlsberg Polska, będzie prowadził działania w miejscach sprzedaży.
W telewizji będzie można zobaczyć spoty kręcone z udziałem ambasadora marki Zbigniewa Bartmana na plaży. Reklamy będą emitowane w Polsacie, TVP oraz TVN, jak również w stacjach Discovery i At Media.
Kreację spotów przygotowała agencja Grandes Kochonos, a wyprodukowała je firma Papaya Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"