Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)
Do nazwy piwa Okocim Premium Pils (Carlsberg Polska) został dodany człon Podwójnie Chmielone. Odświeżoną markę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 i Media Direction OMD.
Nazwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone ma podkreślać, że przy produkcji tego piwa zawsze dodawana jest druga porcja chmielu, która nadaje mu pełny smak i świeży aromat. Piwo będzie też dostępne w zwrotnych butelkach.
Jednocześnie do emisji w telewizji trafia reklama Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielonego, która rozgrywa się czasie w Browarze Okocim podczas I wojny światowej. Scena z udziałem okocimskich browarników i niemieckich żołnierzy ma podkreślać, że tym pierwszym nic nie może przeszkodzić w dodaniu do warzonego piwa drugiej porcji chmielu. Zawarte w reklamie hasło „Okocim. Wszystko dla przyjemności od 1845” było również wykorzystywane w tegorocznej kampanii Okocim Premium Mocnego (więcej na temat tej akcji).
Spot Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielonego – w wersji 30- i 15-sekundowej – będzie emitowany m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TV4, TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport i Discovery. Ponadto kampania obejmie internet i materiały POS.
Akcję przygotowały agencje Red8 (kreacja) i Red8 Digital (działania na Facebooku) oraz dom mediowy Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)