Odświeżony “Świat Motocykli”
Październikowe wydanie miesięcznika „Świata Motocykli” (Agora SA) ukazało się na rynku 16 września br. ze zmienioną szatą graficzną i nowym logotypem oraz nowymi działami.
Jak informuje wydawca, w nowej szacie graficznej, układ spisu treści jest przejrzysty i czytelniejszy, a publikowanym tekstom towarzyszą większe, ciekawe zdjęcia oraz wyraźne tabele i zestawienia. Nowym działem w miesięczniku są np. Multitesty z porównawczymi zestawieniami. Magazyn zyskał klejoną oprawę i lakierowaną okładkę, drukowany jest też na lepszym papierze. Cena pisma poszła do góry o 10 groszy i wynosi obecnie 6,90 zł
Numer wspiera kampania promocyjna w prasie (w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, dzienniku „Metro”, czasopismach Agory oraz magazynie „Top Gear”), Radiu Roxy, w internecie (w serwisach z Grupy Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Kampanię przygotował dział marketingu czasopism Agory.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Świata Motocykli” w I półroczu br. wyniosło 26 690 egz.
Dołącz do dyskusji: Odświeżony “Świat Motocykli”