SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oblicza wolności Marcina Gortata w reklamie batonów FreeYu (wideo)

Pod koniec września rusza kampania reklamowa produkowanych przez Grupę Otmuchów batonów funkcjonalnych FreeYu. Jej bohaterem jest koszykarz Marcin Gortat. Przygotowała ją agencja Coollective.

Kampanii towarzyszy hasło „Oblicza wolności Marcina Gortata”. Spoty reklamowe z polskim koszykarzem w roli głównej emitowane są od wtorku w mediach społecznościowych. W filmie pokazano, jak gracz ligi NBA rozumie wolność i co warunkuje jej osiągnięcie.

Obok Marcina Gortata w spocie pojawiają się też: baletnica, bitboxer oraz tancerz poppingu. Trio to metaforycznie ma przedstawiać cechy, jakie – zdaniem znanego koszykarza – powinien posiadać każdy, kto chce realizować swoje pasje i pragnienia, czyli pokorę, kreatywność i perfekcję.

Aktywność w mediach społecznościowych pokrywa się w czasie z wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej edycji batonów funkcjonalnych FreeYu Protein i FreeYu Vital z wizerunkiem Marcina Gortata.

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Coollective.

Marcin Gortat po raz pierwszy pojawił się w reklamie marki FreeYu wiosną br.  W poprzednich latach mogliśmy oglądać go w działaniach promujących m.in. Muzeum Narodowe w Warszawie oraz w reklamach sieci komórkowej Play.

Dołącz do dyskusji: Oblicza wolności Marcina Gortata w reklamie batonów FreeYu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heh
W reklamie nie pokazali produktu, skąd ludzie mają wiedzieć, co to jest FreeYu? Równie dobrze to może być reklama oferty telefonii komórkowej. Palenie pieniędzy.
odpowiedź
User
hmmm
W reklamie nie pokazali produktu, skąd ludzie mają wiedzieć, co to jest FreeYu? Równie dobrze to może być reklama oferty telefonii komórkowej. Palenie pieniędzy.


dokładnie. o co tu chodzi?
z drugiej strony agencja, która to przygotowała ma świetne skille sprzedażowe skoro taki pomysł wcisnęła klientowi.
odpowiedź