SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)

Firma FCA Poland rozpoczęła kampanię reklamową nowej wersji samochodu Fiat 500L. Akcja jest realizowana pod hasłem „Zrób przestrzeń dla nowego pokolenia”, za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają firmy Leo Burnett i Starcom.

Spot nowej wersji Fiata 500L pokazuje jak bocian przynoszący noworodka decyduje się przenieść go przed inny dom, ponieważ stoi tam promowany samochód. Jest to polska wersja globalnej reklamy promującej Fiata 500L jako „baby limousine”. Główną grupą docelową są rodziny z mniejszymi dziećmi oraz kobiety w ciąży.

Kampania podkreśla, że Fiata 500L jest dostępny już za 51,9 tys. zł lub w abonamencie wynoszącym od 599 zł miesięcznie.

Akcja jest prowadzona od 8 września, obejmuje internet (serwisy wideo i VoD Agory, Onetu, TVN, a także Ipla i YouTube) oraz kina (ok. 30 kin w 27 miastach). Potrwa do końca września.

Adaptacją spotu oraz kreacją i produkcją innych materiałów reklamowych zajęła się agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RZE.FM
Mówicie Fiat Cinquecento L??
odpowiedź
User
Krys
Nawet zabawna ta reklama ale powinni tez korzystać z nowoczesnych kampanii reklamowych http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź